Cьогодні: вакансій61508 шукачів 841348
ukr | rus | 
Ключове слово
Рубрика
Професія (посада)
Регіон:
Допомога Допомога

Підписка  (на отримання вакансій або резюме)   Підписка
Логін
Пароль
Забули пароль?
Зареєструватися
щоб додати вакансію або резюме
Каталог
вакансій та резюме
за рубриками за регіонами
Безпека. Охорона 1309
Будівництво та архітектура 5302
Бухгалтерія. Фінанси 2027
Видавництво. Реклама. Поліграфія 188
Житлове комунальне господарство 4374
Журналістика 48
Керівники та спеціалісти 5665
Комп'ютери. ІТ 445
Легка промисловість 1813
Меблеве та столярне виробництво 724
Медицина 2772
Металообробне та ін. виробництва 11755
Мистецтво 305
Найпростіші професії 7620
Освіта і наука 967
Сільське, лісове та рибне господарства 465
Склад. Логістика 504
Соціальна сфера 237
Сфера послуг (побуту) та торгівлі 5425
Телекомунікації та зв'язок 541
Транспорт та автосервіс 5952
Туризм. Спорт 113
Харчова промисловість 971


Головна     Роботодавцю     Поради керівнику
30.12.2016 версія для друку
Ось п'ять ознак того, що ви зробили кадрову помилку

Якщо новий співробітник поводиться подібним чином, це серйозний привід задуматися.

1. "Я можу робити що завгодно"

Коли новачок хапається за будь-яку справу і оголошує, що може все, він намагається довести свою перевагу над іншими членами команди. Зрозуміло, впевненість в своїх силах - це добре, однак мало хто дійсно може впоратися з будь-якою роллю. Вам потрібен експерт у своїй справі, здатний виконувати певну роботу. Пам'ятайте, що у кожного члена команди повинні бути своя спеціалізація. За перші три місяці новий співробітник повинен визначити, чим займаються його колеги і що він може привнести в спільну справу, щоб досягти успіху.

2. "Ви всі повинні під мене підлаштовуватися"

Нові співробітники, які відразу ж починають озвучувати свої вимоги, миттєво набувають славу людей "із запитами". Таким чином вони створюють додаткові труднощі для оточуючих. Нові співробітники повинні думати про те, як полегшити, а не ускладнити життя колегам. Чим більше користі вони приносять, тим швидше їх помічають і починають цінувати.

3. "Я розмовляю тільки з важливими людьми"

Нові співробітники, які звертають увагу тільки на тих, хто має вплив, не вміють працювати в команді. Це безпринципні і розважливі люди, які не вітаються з секретарями та представниками інших відділів і не можуть визнати чийсь внесок у спільну справу, якщо він не дуже великий. Новим співробітникам життєво необхідні друзі, тому що не можна знати наперед, чия допомога їм може знадобитися.

4. "Я чекаю підвищення"

Нові співробітники, які постійно говорять про просування по службовій драбині, зазвичай дуже сильно зайняті собою і своїми справами і готові переступити через кого завгодно, щоб досягти своїх цілей. Нові співробітники повинні прагнути будь-що-будь поліпшити свої навички, щоб перевершити очікування роботодавця. Сумлінна праця - це найкращий спосіб завоювати довіру і повагу, які в кінцевому підсумку приведуть до підвищення.

5. "Я можу це зробити, але не чекайте, що я буду працювати на межі можливостей"

Нові співробітники, які не надто себе обтяжують, абсолютно не переймаються тим, щоб побудувати довірчі і взаємовигідні відносини з роботодавцем. Будь-яке партнерство вимагає вкладень. Якщо співробітник з найперших днів не дбає про те, щоб роботодавець був ним задоволений, в майбутньому його ставлення навряд чи покращиться. Крім того, ви не зможете на нього розраховувати, якщо що-небудь трапиться. Нові співробітники повинні не тільки відповідати очікуванням роботодавця, а й прагнути їх перевершити. Це зовсім не означає, що їм слід проводити в офісі якомога більше часу. Швидше, вони могли б працювати більш продуктивно і досягати потрібних результатів у рекордно короткі терміни.

Наймаючи працівників, уважно стежте за тим, як вони себе ведуть. Помітивши перші ознаки проблеми, спробуйте вирішити її, щоб мінімізувати витрати. Якщо ж ви нещодавно отримали роботу, дійте далекоглядно і за необхідності зверніться по допомогу, щоб переконатися в тому, що ви добре справляєтеся. В іншому випадку вам доведеться шукати нову роботу набагато швидше, ніж хотілося б.

Джерело: http://hr-portal.ru/

 

 

У номері:
Опитування:
Мета Вашого звернення до служби зайнятості?
Пошук роботи
Підбір працівника
Отримання матеріального забезпечення
Перенавчання або підвищення кваліфікації
Отримання консультації з організації власної справи
Отримання компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску
Отримання консультації з питань законодавства у сфері зайнятості
 
Найбільша база з підбору персоналу та пошуку роботи, інтегрована з данними служби зайнятості з усієї України.
Безкоштовні сервіси для роботодавців. Поради фахівців стостовно пошуку роботи та соціальних гарантій.