Cьогодні: вакансій41333 шукачів 719711
ukr | rus | 
Ключове слово
Рубрика
Професія (посада)
Регіон:
Допомога Допомога

Підписка  (на отримання вакансій або резюме)   Підписка
Логін
Пароль
Забули пароль?
Зареєструватися
щоб додати вакансію або резюме
Каталог
вакансій та резюме
за рубриками за регіонами
Безпека. Охорона 1873
Будівництво та архітектура 3089
Бухгалтерія. Фінанси 1451
Видавництво. Реклама. Поліграфія 87
Житлове комунальне господарство 2613
Журналістика 40
Керівники та спеціалісти 4973
Комп'ютери. ІТ 293
Легка промисловість 1613
Меблеве та столярне виробництво 546
Медицина 3482
Металообробне та ін. виробництва 5100
Мистецтво 318
Найпростіші професії 5613
Освіта і наука 1075
Сільське, лісове та рибне господарства 409
Склад. Логістика 197
Соціальна сфера 261
Сфера послуг (побуту) та торгівлі 3462
Телекомунікації та зв'язок 264
Транспорт та автосервіс 3467
Туризм. Спорт 98
Харчова промисловість 577


Головна     Роботодавцю     Поради керівнику
29.11.2013 версія для друку
П'ять міфів про управління ефективністю персоналу

Давайте розглянемо найчастіші помилки при управлінні ефективністю персоналу, з якими вітчизняні компанії стикаються на практиці.

Міф 1. Премія мотивує завжди й кожного

Оплата за результат - зручний інструмент донесення до співробітників цілей компанії, підготовки звітності та тиражування досвіду.

Проте... Премії можуть перетворитися на звичайні регулярні виплати.

Як показують результати досліджень Hay Group, серед трьох найважливіших факторів, що впливають на зростання ефективності роботи співробітників, матеріальна винагорода відсутня. Ось ці чинники: визнання досягнень, надання необхідних ресурсів, відчуття роботи в команді. У реальності ж кожен, це важливо підкреслити, кожен співробітник керується власними мотивами. І для того, щоб ефективно управляти, важливо вміти визначати ці мотиви і працювати з ними в рамках заданої мотиваційної схеми.

Міф 2. Всі питання вирішують KPI

Дійсно, управління за ключовими показниками ефективності (KPI) - чітка, зрозуміла і вимірювана система. Вона надає можливість планування та оцінки діяльності співробітників.

Проте... Результати опитувань співробітників показують, наскільки обережно необхідно користуватися цим інструментом.

KPI повинні бути сформульовані так, щоб вони сприймалися як позитивні мотиватори, а не як дисциплінарний вплив. Неправильно поставлений KPI може негативно позначитися на загальній ефективності бізнесу - наприклад, план виробництва виконали, але пошкодили обладнання або перевищили план з видачі кредитів, роздавши їх неплатоспроможним клієнтам. Часто KPI обмежують можливості та творчий потенціал кращих співробітників. Навіщо робити більше, якщо план і так виконаний? Як проявити творчу ініціативу, коли задані дуже вузькі рамки?

Міф 3. Гарні системи замінюють менеджерів

Дійсно, мета впровадження практично будь-якої системи управління - бажання звести до мінімуму вплив людського фактора.

Проте... Якою б досконалою не була система, вона буде працювати тільки за умови наявності гарного менеджменту. Жоден інструмент не працює автоматично. Необхідне їх постійне налаштування під завдання бізнесу і мінливу ситуацію на ринку. До цього можна й потрібно готувати менеджмент.

Міф 4. Потрібно впроваджувати кращі практики

Дійсно, практики, які довели свою ефективність, можуть бути вкрай корисними.

Проте... Можна запозичити елементи стратегії управління, але не можна скопіювати корпоративну культуру. До того ж краща практика на ринку - це завжди минулий досвід. Чому мене повинно цікавити те, що конкуренти робили вчора, якщо сьогодні мене цікавлять речі, які потрібно буде робити завтра?

Міф 5. У продавців повинні бути агресивні індивідуальні премії

Дійсно, стимулювання активних продажів у багатьох випадках вигідне роботодавцю.

Проте... Схема мотивації продавців повинна враховувати не тільки короткострокові, але й довгострокові цілі компанії. Наприклад, один з luxury брендів після скарг клієнтів на агресивність продажів взагалі прибрав виручку з KPI продавців, сфокусувавшись на оцінці якості обслуговування клієнтів. Це автоматично підвищило не тільки виручку, але і прибуток.

І, нарешті, найбільший міф в тому, що все перераховане вище очевидно. Але як часто ми забуваємо про це на практиці! Запорука ефективності - пам'ятати та застосовувати базові принципи кожен день, а не тільки в період чергового річного планування.

Джерело: http://vedomosti.ru/

 

У номері:
Опитування:
Мета Вашого звернення до служби зайнятості?
Пошук роботи
Підбір працівника
Отримання матеріального забезпечення
Перенавчання або підвищення кваліфікації
Отримання консультації з організації власної справи
Отримання компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску
Отримання консультації з питань законодавства у сфері зайнятості
 
Найбільша база з підбору персоналу та пошуку роботи, інтегрована з данними служби зайнятості з усієї України.
Безкоштовні сервіси для роботодавців. Поради фахівців стостовно пошуку роботи та соціальних гарантій.