Cьогодні: вакансій42541 шукачів 721709
ukr | rus | 
Ключове слово
Рубрика
Професія (посада)
Регіон:
Допомога Допомога

Підписка  (на отримання вакансій або резюме)   Підписка
Логін
Пароль
Забули пароль?
Зареєструватися
щоб додати вакансію або резюме
Каталог
вакансій та резюме
за рубриками за регіонами
Безпека. Охорона 1846
Будівництво та архітектура 3077
Бухгалтерія. Фінанси 1490
Видавництво. Реклама. Поліграфія 88
Житлове комунальне господарство 2657
Журналістика 37
Керівники та спеціалісти 4980
Комп'ютери. ІТ 300
Легка промисловість 1661
Меблеве та столярне виробництво 544
Медицина 3593
Металообробне та ін. виробництва 5430
Мистецтво 340
Найпростіші професії 5802
Освіта і наука 1148
Сільське, лісове та рибне господарства 462
Склад. Логістика 207
Соціальна сфера 290
Сфера послуг (побуту) та торгівлі 3639
Телекомунікації та зв'язок 291
Транспорт та автосервіс 3586
Туризм. Спорт 109
Харчова промисловість 600


Головна     Роботодавцю     Поради керівнику
29.11.2013 версія для друку
П'ять міфів про управління ефективністю персоналу

Давайте розглянемо найчастіші помилки при управлінні ефективністю персоналу, з якими вітчизняні компанії стикаються на практиці.

Міф 1. Премія мотивує завжди й кожного

Оплата за результат - зручний інструмент донесення до співробітників цілей компанії, підготовки звітності та тиражування досвіду.

Проте... Премії можуть перетворитися на звичайні регулярні виплати.

Як показують результати досліджень Hay Group, серед трьох найважливіших факторів, що впливають на зростання ефективності роботи співробітників, матеріальна винагорода відсутня. Ось ці чинники: визнання досягнень, надання необхідних ресурсів, відчуття роботи в команді. У реальності ж кожен, це важливо підкреслити, кожен співробітник керується власними мотивами. І для того, щоб ефективно управляти, важливо вміти визначати ці мотиви і працювати з ними в рамках заданої мотиваційної схеми.

Міф 2. Всі питання вирішують KPI

Дійсно, управління за ключовими показниками ефективності (KPI) - чітка, зрозуміла і вимірювана система. Вона надає можливість планування та оцінки діяльності співробітників.

Проте... Результати опитувань співробітників показують, наскільки обережно необхідно користуватися цим інструментом.

KPI повинні бути сформульовані так, щоб вони сприймалися як позитивні мотиватори, а не як дисциплінарний вплив. Неправильно поставлений KPI може негативно позначитися на загальній ефективності бізнесу - наприклад, план виробництва виконали, але пошкодили обладнання або перевищили план з видачі кредитів, роздавши їх неплатоспроможним клієнтам. Часто KPI обмежують можливості та творчий потенціал кращих співробітників. Навіщо робити більше, якщо план і так виконаний? Як проявити творчу ініціативу, коли задані дуже вузькі рамки?

Міф 3. Гарні системи замінюють менеджерів

Дійсно, мета впровадження практично будь-якої системи управління - бажання звести до мінімуму вплив людського фактора.

Проте... Якою б досконалою не була система, вона буде працювати тільки за умови наявності гарного менеджменту. Жоден інструмент не працює автоматично. Необхідне їх постійне налаштування під завдання бізнесу і мінливу ситуацію на ринку. До цього можна й потрібно готувати менеджмент.

Міф 4. Потрібно впроваджувати кращі практики

Дійсно, практики, які довели свою ефективність, можуть бути вкрай корисними.

Проте... Можна запозичити елементи стратегії управління, але не можна скопіювати корпоративну культуру. До того ж краща практика на ринку - це завжди минулий досвід. Чому мене повинно цікавити те, що конкуренти робили вчора, якщо сьогодні мене цікавлять речі, які потрібно буде робити завтра?

Міф 5. У продавців повинні бути агресивні індивідуальні премії

Дійсно, стимулювання активних продажів у багатьох випадках вигідне роботодавцю.

Проте... Схема мотивації продавців повинна враховувати не тільки короткострокові, але й довгострокові цілі компанії. Наприклад, один з luxury брендів після скарг клієнтів на агресивність продажів взагалі прибрав виручку з KPI продавців, сфокусувавшись на оцінці якості обслуговування клієнтів. Це автоматично підвищило не тільки виручку, але і прибуток.

І, нарешті, найбільший міф в тому, що все перераховане вище очевидно. Але як часто ми забуваємо про це на практиці! Запорука ефективності - пам'ятати та застосовувати базові принципи кожен день, а не тільки в період чергового річного планування.

Джерело: http://vedomosti.ru/

 

У номері:
Опитування:
Мета Вашого звернення до служби зайнятості?
Пошук роботи
Підбір працівника
Отримання матеріального забезпечення
Перенавчання або підвищення кваліфікації
Отримання консультації з організації власної справи
Отримання компенсації роботодавцю в розмірі єдиного внеску
Отримання консультації з питань законодавства у сфері зайнятості
 
Найбільша база з підбору персоналу та пошуку роботи, інтегрована з данними служби зайнятості з усієї України.
Безкоштовні сервіси для роботодавців. Поради фахівців стостовно пошуку роботи та соціальних гарантій.